MIS?
Täna vaatasime tehnilise poole pealtüle kuidas Taiga keskkonnas oma projekte täpsemalt kirjeldada.
Samuti andis õppejõud ülevaate, kuidas õppeaine raames koostatavad projektid näevad välja üldise disainitsükli kontekstis – e. et kuna ja mida mingil hetkel teha ning millele tähelepanu pöörata.
Kiire ülevaade oli ka agiilse tarkvara-arenduse mudelist SCRUM, mille põhimõtteid oma töös kasutame.
Ülalkirjeldatu ei olnud mulle just päris uus aga kordamine oli siiski kasulik. Teooria osas kuuldust oli minu jaoks uus ja oluline:
- Merrill’i õpetamise esmased printsiibid – sellisel lühidalt kokkuvõtval moel pole ma seda käsitlust varem kuulnud.
- Stsenaariumite loomine persoonasid kasutades.
Mis siis?
Merrill’i õpetamise esmaseid printsiipe on selle lühida kokkuvõtte põhjal hea kasutada absoluutselt iga õppetegevuse disainimiseks – kasvõi tavalise kontakttunni. Aga selle aine kontekstis on nad eriti olulised järgmise iseseisva ülesande puhul, milleks on õppetüki kavandi tegemine.
Stsenaariumite loomine persoonasid kasutades on oluliseks sisendiks õppekursuse tervikliku kontseptsiooni väljatöötamisel ja sellest lähtuvalt arendusnõuete kirjapanemisel.
Mis nüüd edasi?
Kuna stsenaariumite koostamine on minu jaoks väga uus teema ja liiga palju me sellest loengu käigus ei rääkinud, siis kavatsen sellest teemast paremini arusaamiseks lugeda läbi raamatu “About Face 3: The Essentials of Interaction Design” kuuenda peatüki, mis just selle temaatikaga tegeleb.
Seejärel saan juba paremini kirjeldada ära minu hooleks jäänud stsenaariumid.