-
TAO test
Vastuseks: Assignment 5-le Lõin testi TAO testing demo keskkonnas: http://demo.taotesting.com/ Test koosneb kolmest küsimusest, millest kaks kontrollivad mõistete tundmist ja üks suurema tegevuse läbiviimise oskust alategevuste järjekorra kaudu. Küsimus 1 – Associate tüüpi interaktsioon. Vastaja peab omavahel seostama 3D printimistehnoloogiate akronüümid ja kirjeldused. Lihtsustasin kasutaja jaoks ülesannet lubades iga valikut kasutada vaid üks kord ja…
-
Individuaalne projekt
Minu loodud H5P õppematerjalid on kahes osas. Esimesed neli H5P materjali on mõeldud DTI õppejõududele ja töötajatele videoüleakandeseadmete kasutamise tutvustamiseks. Nende materjalide koostamisel on lähtutud põhimõttest, et sihtgrupp soovib eelkõige kiiret vastust oma küsimusele. Sel eesmärgil on kasutatud Accordion tüüpi malle. Kui töötajatel tekib juba täpsem huvi, siis saavad nad seadmetega detailsemalt tutvuda Course Presentation…
-
Õppevideo
Vastuseks: Assignment 4-le Minu õppevideo teemaks on sissejuhatav materjal 3D printimise tehnoloogiatesse. Ülesande lahendamist alustasin stsenaariumi kirjutamisega, mille teostamiseks ja planeerimiseks kasutasin slaidiesitlust. See on mugav viis, kuidas planeerida oma video ülesehitust, sest sama vahendi abil saab panna kokku sisu ja harjutada sellele pealelugemist ja ajastust. Kasutatud tehnika loend: Kasutatud tarkvara ja vahendid: Valminud H5P…
-
H5P õppematerjali koostamine
Vastuseks: assignment 3-le Minu ülesandeks oli koostada õppematerjal konverentsiseadme Jabra Speak 750 kasutamise kohta DTI õppejõududele ja töötajatele. Tulenevalt selle sihtgrupi profiilist peab see materjal olema nii ülevaatlik kui pakkuma ka samm-sammulisi juhiseid võimalike tegevuste lahendamiseks. Tutvusin erinevate H5P mallidega ning valisin neist lahenduseks välja “Course Presentation” ja “Accordion” mallid. Accordion mall sobib hästi kui…
-
Digitaalse õppevara kvaliteedi mõõtmisest
Assignement 2: Lugemispäevik 2: Digitaalse õppevara kvaliteet Kuna loengus käsitletud teemade juures pakkus mulle kõige rohkem huvi digitaalse õppevara kvaliteedi hindamine, siis valisin lugemiseks Elias et al. (2020) hindamismudeli. Kuna märkasin, et laiemalt on digitaalse õppevara kvaliteedi mõistet käsitletud ka Camilleri et al. (2014) uuringuaruandes, siis otsustasin, et vaatlen kõigepealt varasema uuringuaruande käsitlust digitaalse õppevara…
-
Refleksiooni küsimused
Valisin vastamiseks järgmised küsimused: Refleksioon – mis see on? Kriitiline refleksioon on tahtlik (eesmärgistatud) protsess, mille käigus reflekteerija võtab oma tööprotsessis eraldi aja, et mõelda hoolikalt oma tegevuste tulemuste üle ja hinnata mõtteprotsesse, mis viisid nende toimunud tegevusteni. Mida saab toimunust õppida, ning kuidas käituda tulevikus. (QCA, 2004, 78). Refleksiooni eesmärgiks on enese-avastamine ja isiklik…
-
Uuringu “Use of Repositories of Digital Educational Resources: State-of-the-Art Review” kokkuvõte
Assignement 1: Lugemispäevik 1: Õpiobjektid ja repositooriumid Valisin lugemiseks digiõppevara repositooriumite kasutamist analüüsiva uuringu, kuna mind huvitas, millisel määral ja kuidas repositooriume ja seal olevaid materjale ikkagi kasutatakse. Artikkel andis vaadeldavast perioodist (2000 – 2014.a.) üsna hea ülevaate ning sain mõnedele oma küsimustele ka vastused. Rodés-Paragarino et al. (2016) toovad kohe sissejuhatuses välja, et uuringuid…
-
Artikli “Defining the E-Portfolio: What It Is and Why It Matters” kokkuvõte ja refleksioon
Vastuseks Assignement 6-le Kokkuvõte Valisin lugemiseks E-portfoolio definitsiooni ja eesmärgi selgitamisega tegeleva artikli, sest ka mina ei ole päris täpselt aru saanud, milleks see siis ikkagi hea on. Sissejuhatuses toovad Jenson ja Treuer (2014) välja, et e-portfoolio ühe esimese näite arendamisel selgitati seda tarkvara-arendajatele, seda kui töövahendit, millel on järgmised omadused: Samas toovad autorid välja,…
-
Artikli “The MOOC Misstep and the Open Education Infrastructure” kokkuvõte ja refleksioon
Vastusena Assignment 7-le Kokkuvõte Avatud hariduse liikumine sai alguse 1970-ndatel aastatel vastusena teise maailmasõja poolt esilekutsutud muutustele ühiskonnas. Majanduskasv tekitas kiire vajadus suurema hulga kõrgharitud kodanike järele. Seega muutus potentsiaalsete kõrghariduse omandajate profiil palju laiemaks ja traditsioonilised haridussüsteemid ei suutnud piisavalt kiiresti kohaneda ega pakkunud enam piisavat tuge (Zawacki-Richter et al., 2020). Artikkel käsitleb aga…
-
Ülevaade artiklist “Networked Learning: Inviting Redefinition”
Vastuseks Assignment 5-le Valisin lugemiseks artikli “Networked Learning: Inviting Redefinition”, et mõista paremini võrgustatud õppe sügavamat sisu ning mõiste kujunemist. Selles ülevaates üritan tuua välja enda jaoks kõlama jäänud olulisemad mõtted ja selgitused. Kokkuvõttesse lisan endapoolsed mõtted ja arvamused loetu kohta. Artikli on kirjutanud autorite kollektiiv (Networked Learning Editorial Collective, edaspidi NLEC) ning selle kirjutamise…